Warberg Tomateria, som är känt för många i Varberg, har gått från liten grönsaksodling till komplett utflyktsmål. Med stora växthus där naturens palett frodas och en gårdsbutik fylld av färskt bröd samt delikatesser av högsta kvalitet är det ett givet ställe att besöka.
Utveckling av verksamheten och hemsidan
Warberg Tomateria är ett företag i ständig utveckling. När detta skrivs är de på gång att bygga ett mysigt café för att komplettera sitt utbud till sina kunder. När det står klart kan alla besökare avsluta sin shoppingtur med en härlig fika eller enklare lunch antingen inom- eller utomhus.
När de kom till oss stämde den digitala kostymen inte överens med det de är och erbjuder idag. Önskemålet var en helt ny modern hemsida som bättre presenterar deras utbud och lockar besökare till tomaterian.
Ny hemsida som lockar besökare
Vi tog oss an uppdraget med stort engagemang och dök djupt in i deras verksamhets profil och varumärke. I uppdraget har vi tagit hand om alla delar som kommunikationsidé, webbdesign, webbproduktion i WordPress, SEO-optimerade copytexter och bildsättning.
Genomtänkt design
Resultatet blev en hemsida som på bästa sätt attraherar ögat och snabbt serverar den viktigaste informationen direkt på startsidan. De flesta besöker hemsidan via mobilen så extra stor vikt har lagts på den mobila användarupplevelsen.
Från start hade vi en riktigt bra och välarbetad grafisk profil att utgå ifrån så nu har Warberg Tomateria äntligen en hemsida som synkar riktigt bra med det visuella uttrycket i butiken och tryckt marknadsföring.
Lättare hantering av hemsidan
Tidigare var Warberg Tomateria ganska låsta i vad de kunde göra själva på hemsidan. Vi har byggt den nya hemsidan i WordPress utifrån att de enkelt ska kunna hålla den levande genom att vi lyft in deras instagramflöde samt gjort det enkelt att posta nya inlägg. Snyggt och enkelt som det ska vara i allt vi levererar till våra kunder.
Nyfiken på resultatet? Besök Warberg Tomateria här