Warberg Tomateria började med en mindre grönsaksodling utanför Varberg på 70-talet. Idag är de ett fulländat utflyktsmål med egen gårdsbutik och ett café på gång för besökare i alla åldrar. I gårdsbutiken kan man handla de egenodlade obesprutade grönsakerna samt bröd från det egna bageriet och närproducerade delikatesser av högsta kvalitet.
När Warberg Tomateria hörde av sig till oss var de i behov av en helt ny hemsida som matchade deras odling och härliga butik. Målet var att synas bättre på Google och med hemsidans hjälp locka besökare till butiken. För att uppnå detta behövde den nya hemsidan vara lika lockande och attraktiv som deras fysiska verksamhet.
Med sig från start hade Warberg Tomateria en komplett grafisk profil som genomsyrar butiken och den tryckta kommunikationen. Med profilen som grund har vi tagit fram en helt ny hemsida i WordPress som är både attraktiv och lättanvänd. I en vacker inramning presenteras sortiment, viktig info och kunskap till de som vill odla sina egna tomater.
Vi har lagt extra stor vikt vid mobilanpassningen då många som besöker Warberg Tomateria letar upp dem i mobilen. För att synas bättre på Google har vi skrivit de SEO-optimerade copytexterna.
Sidan hålls levande genom att vi lyft in deras instagramflöde och ett mindre nyhetsflöde för de events som sker i anslutning till gårdsbutiken. Alla delar av hemsidan kan Warberg Tomateria sköta själva på ett enkelt sätt. Som alltid finns vi till hands för att ge råd och tips när de behöver det.
Nyfiken på Warberg Tomaterias väldoftande hemsida? Besök dem på warbergtomateria.se