Optimerar du din hemsida för fler affärer?

Säljer du en produkt eller tjänst har du säkert en hemsida. För hemsidan är din butik, här kan besökarna titta in och se vad du erbjuder, de kan få kontakt med dig och de kan tipsa andra om butiken. Vår fundering är om hemsidan och din digitala kommunikation gör det jobbet du önskar den gjorde.

Vad säger ditt varumärke?

Vet du att de flesta säljare, de som söker anställning och faktiskt dina konkurrenter gör research på din hemsida, googlar på ditt företag och kollar de sociala kanalerna. Så för oavsett vem som besöker din webbplats behöver du profilera ditt varumärke, visa din tjänst eller produkt på ett tilltalande sätt.

På nätet agerar vi snabbt, vi scrollar och skummar igenom. Du har därför inte många sekunder på dig att fånga en potentiell kund.

Tränat öga och gedigen kunskap

Från starten av Andre med vänner har det passerat otaliga hemsidor och skiftande verksamheter. De som vänder sig till oss har förstått att det räcker inte bara med en snygg hemsida utan den behöver också ha en funktion och dra till sig rätt målgrupp.

Vi gör regelbundet analyser av hemsidor, men tillskillnad från andra använder vi inget digitalt verktyg. Vår analys går ut på att använda våra tränade ögon och vår gedigna kunskap när vi ger våra råd.

En lyckad analys

Med lång erfarenhet inom webb och kommunikation från sökord och metabeskrivningar till läsförståelse, bildspråk och webbdesign blir vår analys mer trovärdig och anpassad efter ditt varumärke.

Att göra en analys gör att du får en bättre koll på din hemsidas funktion och syfte. På så vis kan du investera i rätt förändringar som leder till fler affärer.

Maila hakan@andremedvanner.se eller ring Håkan 0708-18 01 05

Senaste inläggen

Illustration för Räddningstjänst Väst

Vi har nyligen haft nöjet att ta fram en ny karta över verksamhetsområdet för Räddningstjänsten Väst. Uppdraget gick ut på att skapa en tydlig och visuellt tilltalande översikt som visar

Från karta till kompass – UX har fått ett nytt uppdrag

UX-design har länge handlat om att skapa tydliga användarresor: från punkt A till punkt B, så snabbt och friktionsfritt som möjligt. Men 2025 räcker det inte längre. Användare vill inte

Dags att annonsera i sociala medier?

Vintern är en chans, inte bara en säsong När kylan kommer ökar aktiviteten online. Människor scrollar mer, planerar inköp och letar efter inspiration inför jul och nyår. För dig som

Så påverkar Google AI din sökmotoroptimering

Bra saker att tänka på när Google blir smartare Google använder idag AI för att förstå vad människor egentligen söker efter. Det handlar inte längre bara om nyckelord utan om

SENASTE NYTT

Illustration för Räddningstjänst Väst

Hittar du inte det du söker?

Faktum är att de flesta av våra kundprojekt börjar med ett förutsättningslöst möte över en kopp kaffe. Tillsammans kan vi hitta den webblösning som passar just er bäst. Kontakta oss så hittar vi en dag som passar för ett möte.

0%